Moda to nie tylko dobrze dopasowane ubrania, piękne buty i świetne torebki . Na nią składa się wiele czynników, jak np ładna cera, estetyczny makeup oraz nieskazitelne włosy. Modna kobieta to zadbana kobieta, a po czym możemy to stwierdzić na pierwszy rzut oka ? Oczywiście po włosach . Włosy są bardzo ważnym elementem naszego wizerunku. One jako pierwsze zwracają uwagę innych  . Muszą być modne - a moda to nie tylko ekstrawagancja, to również klasyka. Bo kto z nas nie lubi długich na równo przyciętych  włosów ? :) ale najważniejsze to aby były zdrowe. Zdrowe włosy to lśniące włosy i ładnie układające się włosy . Każdy z nas powinien stawiać je na piedestale , dlaczego ? Dlatego, ponieważ to one zwracają najczęstszą uwagę innych, są głównym elementem upiększającym. To dzięki nim możemy bardzo poprawić swój wygląd, albo zrobić sobie krzywdę. Najważniejszym aspektem jest odpowiednia pielęgnacja. Szampony dostępne w sklepie nie są właściwa pielęgnacja, ponieważ zawierają duże ilości silikonu które oblepiają włos i może dają lepszy wizualny efekt natomiast nie nawilżają włosów. Po 2 dobre cięcie - wybierajmy stylistów którzy znają się na tym i którzy przede wszystkim ciągle się uczą, fryzjerów których polecają inni.  Salony w których strzyżenie kosztuje 10 zł odpadają ponieważ zwykle fryzjerzy strzyga byle jak i nie znają się na rzeczy . Po 3 kolor - musi być błyszczący , dopasowany do cery karnacji i do nas samych . Wszelkiego rodzaju baleyage odpadają . W tym sezonie modny jest efekt ombre hair który szczególnie polecam :) efekt wizualny jest świetny, a koloryzacja nie jest zobowiązująca, ponieważ nie ma widocznych odrostów. W końcówkach możemy bawić się kolorami .... bądź postawić na bardzo naturalny efekt pojaśniając włosy o ton, 2 tony :) bądźmy modne i dbajmy o nasze włosy bo to one tworzą nasz wizerunek, a dzięki nim możemy podkreślić nasza osobowość i to głownie one sprawiają, ze możemy poczuć się pięknie i kobieco. 


Na sam koniec polecę Wam zestaw idealny na tę porę roku, w której nam Wszystkim przerzedzają się włosy . Szampon wzmacniający włosy oraz odżywczą maskę regeneracyjną do stosowania tylko i wyłącznie na końcówki :)

24 komentarze:

  1. Odżywki z tej linii kosmetyków podkreślające kolor są coś warte? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bardziej skupilabym sie na nawilzaniu włosów . Włosy nawilzone sprawiają, ze kolor dłużej sie utrzymuje. Ewentualnie szampon chroniący kolor + odzywcza maska :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szampon kosztuje w granicach 90 zł a maska około 85-90 zł . Kosmetyki są bardzo wydajne, więc starczaja na duzo dłużej niż zwykle produkty. Mnie maska i szampon starcza na 3 miesiące .

      Usuń
  3. a gdzie kupic te produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można kupić w dowolnym salonie fryzjerskim, który pracuje na ich produktach albo przez internet , w Krakowie polecam salon Maniewski na rynku głownym :)

      Usuń
  4. Ekologiczne kosmetyki to jest to!:) Sama używam produktów davinesa i bardzo sobie chwalę. Mam rude włosy, a oni mają specjalną linię do rudych, która jest rewelacyjna!:) Nie dziwię się więc, czemu je wybrałaś :) Nie są tanie, ale to inwestycja :) Ja polecam od siebie stronę lokikoki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Linia alchemic jest świetna, zwłaszcza w przypadku włosów miedzianych bądź rudych :) Moja siostra ma bardzo jaskrawy pomarańcz i dzięki odżywce cooper alchemic kolor utrzymuje się non stop aż do chwili ponownego farbowania :) A wcześniej niestety tylko tydzień, max 2 tygodnie :)

      Usuń
  5. Taak , włosy to podstawa w wyglądzie ;)
    Ty masz świetne włosy , zazdroszczę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ale są bardzo cienkie więc wiecznie musze poświęcać im sporo uwagi i wiecznie inwestować w odżywki :)

      Usuń
  6. Z tym fryzjerem napisałas głupotę, jestem w szkole zawodowej i mam praktyki w salonie gdzie podciecie kosztuje 12 zł a każdy dba o każdego klienta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię ze nie dba natomiast ja pracuje w salonie gdzie strzyzenie kosztuje 110-200 zł szkolimy sie w Londynie oraz w salonie 2 razy w miesiącu , nasz szef jest instruktorem renomowanej marki kosmetyków i strzyzenie nie jest równe strzyzeniu. Ty jestes na praktyce a ja pracuje w najlepszym salonie w Krakowie więc myśl co chcesz ale wiem ze mam racje . Na szkoleniach w Londynie spotykam tylko ludzi z najlepszych salonów i to świadczy o tym ze inni po prostu sie nie uczą . A technika jak w każdym zawodzie idzie do przodu i cena każdego strzyzenia jest adekwatna do umiejętności fryzjera . Żaden szanujący sie fryzjer - dobry fryzjer nie strzyze za 20 zł . Takie są realia.

      Usuń
  7. Hm, ta odżywka jest do włosów farbowanych więc czy powinno się jej używać i do włosów naturalnych? Pytam, bo chętnie bym ją kupiła, a nigdy nie malowałam włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nigdy nie farbowalam wlosow :) i stosuje ja regularnie :) Najwazniejsze by nie nakladac jej od nasady wlosow tylko na same konsowki okolo 10 cm od koncow , zeby nie obciazyc wlosow :)

      Usuń
  8. Siemka ja chciałam zapytac cie ile kosztuje u was w salonie zrobienie koloru bląd na długich włosach chodzi mi o kolor taki jak ma Magda Szulim a słyszałam ze super robisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej;) Okolo 250 -280 zł najlepiej przyjsc wczesniej na konsultacje aby dokladniej wycenic kolor ;) Zapraszam , pracuje codziennie 9-20

      Usuń
  9. Hej, chciałabym zapytać jak doszłaś tak wysoko w sowim zawodzie i czy jest szansa żebym w wieku obecnie 18 lat doszła też na podobny poziom ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) oczywiście , ze tak tylko to wymaga poświęceń . Ja zaczęłam bardzo wczesnie bo w wieku 14 lat juz chodziłam raz w tygodniu do salonu sie uczyć. Cały czas wolny spędzalam w salonie , nie musze tu wspominać o tym ze pozniej zero imprez, zero spotkań z przyjaciółmi itd. Tylko szkolenia i salon . Od dziecka wiedziałam, ze wlasnie tym chce sie zajmować więc cała swoją energię przeznaczalam na naukę i tak jest do tej pory :) jeżeli tylko będziesz chciec mozesz osiągnąć bardzo wiele najważniejsze to pracować dokładnie i uczyć sie od najlepszych . Powodzenia :)

      Usuń
  10. Produkty Davinesa są niezastąpione! Sama jestem ich fanką :D!

    Natomiast osobą o dużo bardziej okrojonym budżecie polecam maski do włosów firmy BIOVAX dostępne w aptekach. Efekt nie jest tak spektakularny jak po kosmetykach davinesa, ale też nieźle poprawia kondycję włosów, nie zawiera SLS, ani parabenów.

    OdpowiedzUsuń
  11. a Ty jakiej farby użyłaś do uzyskania obecnego koloru włosów?
    Zależy mi na podobnym jednak z jaśniejszymi/ciemniejszymi refleksami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie farbuję włosów i nigdy nie farbowałam , jednak polecam farby firmy Kemon kolory są bardzo naturalne, a farby delikatne i nie niszczą włosów.

      Usuń
  12. Kemon kupię tylko w salonie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Heej :) chciałam zapytać jakiego dobrego fryzjera polecasz w Poznaniu ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! :) chciałam zapytać jaki salon fryzjerski, fryzjera polecasz w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń